Wednesday, June 15, 2011

SALAM SEJAHTERA

Alhamdulillah! syukur kepada Allah yg Maha Kaya dan Maha Pengatur. Dengan izinNya jua talian Streamyx telah bersambung semula. Pembatalannya terpaksa dibuat kerana berpindah dari Kuching ke KL. Nombor telefon pun dah pakai Semenanjung punya. Balik semula berjemaah di Masjid Al Faizin Desa Jaya dan Surau Al Ihsan di Taman Ehsan Kepong.

Tempat sarapan pagi di gerai makan Pasar pagi Taman Ehsan. Morning walk dan bicycling pula di Kepong Botanical Garden hanya sepelaung dari rumah kediaman saya. FRIM membership pun dah buat dgn bayaran sebanyak RM20 setahun...Kekayaan kesihatan juga yang dicari...kesihatan yang baik punca segala-gala nikmat - mental dan spiritual....ha ha ha..
Akhbar harian saya ialah Utusan Malaysia....dulu saya sejurus meluat nak baca UM...kalau beli saya baca ruangan sukan dan hiburan saja.....nampaknya UM dah berjaya menghidup semula minat membaca saya.....

Cucu saya Aidan dan Aadil juga tinggal bersama kami.....emaknya sentiasa terbang sebagai peramugari dan ayahnya pula sentiasa keluar stesyen.....Nur Imani pula tinggal bersama dgn emak dan ayahnya di Metro Prima Kepong. Imani mengikuti kelas tabika Islam di Masjid Wilayah Persekutuan.

Sekian dulu coretan pagi ini.

No comments:

Post a Comment