Sunday, October 23, 2011

Sabtu 22 Oktober 2011, hampir semua jalan di WP dan Selangor sesak menggila....gara-gara ramai yang ingin menyertai rapat Sejuta Umat di Stadium Shah Alam. Aku hanya berlegar-legar untuk hadir dlm 2 majlis perkahwinan - di Taman Ehsan dan di Sungai Pencala. Al hamdulillah walau dalam kesesakan itu, aku masih mampu memenuhi jemputan dalam jangka waktu yang disusun.

Sebelah petangnya iaitu selepas solat Asar di Surau Al Ihsan, aku dan para jemaah di jemput kerumah Hajidan/Norlia yang mengadakan majlis teh petang sempena mereka menerima cucu sulung begitu.

Petang itu juga anak buah aku, Angah dan suaminya Faizal dan anak tunggal mereka berkunjung kerumah aku. Hajatnya menyampaikan kad jemputan kahwin pada 12 November di Pantai Remis.

Sebelah malamnya pula iaitu selepas solat Isha, kami ahli jemaah surau di jemput pula ke rumah Sdr Isamri di Jalan E2/6...baca Surah Yasin dan tahlil doa selamat.....hidangan makan malam dgn masak lemak ikan telapia memang enak dansedap sekali.....cucu kami semua outing ke Port Dickson..tinggal aku dan isteri saja di rumah malam tu....demikian lah!












No comments:

Post a Comment